18 gennaio 2010

Лучник

Научени от вас
Ето как стана "Лучника" на Дими





Тестото е много пухкаво, препоръчвам го и за други питки, изпече се идеално. Плънката е с малко силен вкус, зависи от вашия.

Спрямо рецептата отиде повече брашно (около 100 гр. допълнително), но това е нормално - забелязала съм го и с мои рецепти, брашното е различно в различните страни - зависи от начин на мелене, влажност и т.н.

Промени - направих само 1 пласт тесто отгоре, използвах по-широка форма (28 см),
изпече се за 35 минути на 180°C в печка с вентилатор.
След като го извадих, още горещ, намазах с парченце масло, за да блесне.

7 commenti:

  1. Чудесен е!

    Поздравления за сръчните ти ръце, Райна!

    Страшно ми е драго, че рецептата ти се е харесала и лучникът ти/ви се е усладил! Това е огромен комплимент за мен! Благодаря!

    Сърдечен поздрав, Райна и пожелания за здраве и късмет, уютни и вкусни зимни дни :-)

    RispondiElimina
  2. Ее, Дими,
    колко комплименти,
    чакай - тепърва има да ме учиш на торти :-)
    Поздрав най-сърдечен и
    благодаря ти много!

    RispondiElimina
  3. Здравейте, благодарение на Дими попаднах тук/започвам да разглеждам/ И аз направих този лучник и искам да споделя, че и на мен ми отиде повечко брашно.Поздрави :)

    RispondiElimina
  4. Добре, Дими, ще разчитам!

    Здравей, Дани,
    нали може на "ти"? Ако го пробваш с друга плънка, би ли ми казала в какви съотношения? Аз се чудих между кайма или яйца и сирене.

    RispondiElimina
  5. Направо изглежда разкош! Кога ли ще се наканя и аз, вие с тези изкушения човек не може да остане на диета! :-)))

    RispondiElimina
  6. Да, така е!
    Аз ги правя и ги подарявам!
    иначе няма отслабване...

    RispondiElimina

Благодаря ви за коментарите.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

МЕСЕЧЕН КОНКУРС... най-невъзможната рецепта

МЕСЕЧЕН КОНКУРС... най-невъзможната рецепта
Гласувайте в новия сондаж за м.Юли